Lugn vacker oas nära naturen 🍃🌳
Ett smultronställe för livsnjutaren

Välkommen till min mysiga kolonistuga i Vinbärsgången som ger ett lugn där naturen fyller alla sinnen.
Lyxigt att få slumra i hängmattan under de lummiga äppelträden, med sval lemonad och en bra bok.
Koppla av och njuta av det ljuva enkla livet i bersån.
Jag säljer stugan då jag flyttar utomlands och hoppas nu få lämna över den till någon som uppskattar det enkla, vackra livet nära naturen.
Stillhet, grönska och fågelkvitter - Away from the crowd🌳🍃
Vinbärsstugan
* 40 kvm ljus och välplanerad kolonistuga
* Fullt utrustat kök med ugn, spis, kyl och frys
* Eget ljust sovrum med dubbelsäng och aircon
* Stort, öppet allrum med utgång mot terrassen
* Säljs komplett med möbler, inredning och trädgårdsmaskiner
* Webergrill, loungemöbler, parasoller och hängmattor ingår. Allt ingår och är redo att flytta in.
Den lummiga trädgården
Den cirka 400 kvm stora trädgården är en grön oas med äppleträd, vinbär, krusbär, rabarber mm
I odlingsbäddarna planteras varje säsong nypotatis, dill, gräslök och jordgubbar – perfekt för dig som tycker om att odla och skörda dina egna råvaror.
Fantastiskt läge
Här bor du med naturen runt knuten och nära allt du behöver.
* Gratis parkering, toalett, miljöstation, Filborna Idrottshall och en fin park ligger bara en minut bort.
* Några få minuter till Filborna Skogspark med bad, grill och fotbollsplaner med gym
* Cirka tio minuter med cykel till Pålsjö Havsbad.
* Mataffär finns på bekvämt gångavstånd.
* Alla avgifter är betalda fram till sommaren 2027.
* Driftkostnader för el, vatten och arrende är cirka 1 300 kr per månad.
* Du behöver vara skriven i Helsingborgs kommun.
* Kolonistugan får användas året runt och man får sova över från våren i april till hösten i oktober. Bra genuin förening med fin gemenskap. Lugnt säkert område.
Det finns få platser som erbjuder lugn, grönska och närhet till både stad och hav. Att få följa årstidernas skiftningar och vakna till fågelkvitter är en lyx som är få förunnat – den måste upplevas. Här kan du få göra det för en billig peng.
Jag visar gärna mitt smultronställe för dig som söker en plats att trivas och skapa fina minnen på. Varmt välkommen att höra av dig!
Tel 0702242166
Mvh Lotta